Шкільний конкурс дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії". 2010-2011 навчальний рік
Шкільний конкурс
дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії".
2010-2011 навчальний рік
Український Центр вивчення історії Голокосту та Громадський комітет для вшанування пам'яті жертв Бабиного Яру оголошують про проведення у 2010-2011 навчальному році конкурсу учнівських дослідницьких робіт, просвітницьких, соціальних проектів та творчих робіт на тему: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії", до якого запрошуються учні та вчителі загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва та Київської області.
Положення про організацію та проведення шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії". 2010-2011 навчальний рік
Пропонована тематика для Київського конкурсу учнівських дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів, присвяченого 70-й річниці трагедії Бабиного Яру
Матеріали до проекту Концепції створення державного історико-меморіального заповідника "Бабин Яр"
17-19 грудня 2010 р. за участі Посольства Франції в Україні та за підтримки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України для учасників конкурсу було проведено Міжнародний навчально-методичний семінар "Форми історичної пам'яті про масові трагедії та геноцид і її репрезентації в сучасному українському та європейському контекстах"
Програма семінару
Тези виступів:
Жан-Ив Потель "L’enseignement de l’histoire de la Shoah et de la culture juive en Pologne"
Надія Цендра "Як писати шкільну дослідницьку роботу. Її структура, підготовка, етапи"
Схема робочої виписки
Титульний аркуш роботи
План роботи
Список джерел і літератури
Бібліографічний опис джерел і літератури
Олександр Войтенко "Мистецтво опонування та оцінки роботи колеги"
Олександр Лисенко "Книга Пам'яті"
Олег Бажан Серія книг "Реабілітовані історією" як форма увічнення пам'яті жертв політичних репресій
Тетяно Величко ""Усна історія" – чому вона важлива і як проводити інтерв'ю"
Яніс Роде "Le Memorial de la Shoah"
Ирина Климова "Художні засоби відображення трагедії"
Ольга Педан-Слєпухіна "Як готувати соціальний просвітницький проект"
Віталій Нахманович "Робота з джерелами і літературою"
Ефим Меламед "Робота в архіві"
Ирина Антоненко "Робота в бібліотеці"
Михайло Тяглий, Анатолій Подольський "Робота з інтернет-ресурсами"
Віталій Нахманович "Увічнення пам’яті про історію Бабиного Яру (завдання, досягнення, проблеми)"
Презентації:
Роберт Кувалек "Memorial sites in Poland"
Олександр Войтенко "Мистецтво опонування"
Ольга Педан-Слєпухіна "Як готувати соціальний просвітницький проект"
24-28 січня 2011 р. кожен учасник конкурсу має провести попередню презентацію-обговорення свого дослідження або проекту у навчальних закладах. Форма презентації довільна: доповідь, творчий захід, круглий стіл, виставка, віртуальна екскурсія тощо.
Презентацію має бути присвячено Міжнародному дню пам'яті жертв Голокосту, що відзначається 27 січня кожного року.
Звіт з презентації з усіма додатками має бути надісланий на електронну адресу Українського центру вивчення історії Голокосту до 5 лютого 2011 р.
Структура звіту з презентації роботи учасника шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії"
5 червня 2011 р. у м. Києві, в Музеї Шолом-Алейхема, за підтримки Посольства Французької республіки та Музею історії м. Києва, відбувся захист конкурсних робіт
Порядок денний шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії". 5 червня 2011 р. м. Київ, Музей Шолом-Алейхема
ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ:
Номінація "Дослідницькі роботи"
1 місце - Лазаренко Аліна, Климчук Юлія
2 місце - Сабрі Каріна, Литвякова Сніжана, Бородіна Ольга, Нізельська Ольга, Марковець Алла
3 місце - Косяченко Олена, Фіалковська Анастасія
Номінація "Просвітницькі проекти"
1 місце - не присуджено
2 місце - Олешко Марія, Бордюк Вікторія, Симон Тетяна
3 місце - не присуджено
Номінація "Літературні роботи"
1 місце - не присуджено
2 місце - Росоха Анна, Ткачинський Олександр
3 місце - Дзюбко Олена
Номінація "Художні роботи"
1 місце - Довжик Альона
2 місце - не присуджено
3 місце - не присуджено
ЗАГАЛЬНА ЗАЛІКОВА ВІДОМІСТЬ учасників шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії"
ЗАЛІКОВА ВІДОМІСТЬ ПО НОМІНАЦІЯХ учасників шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії"
Оголошення
Дивитися всіОстанні Новини
-
ГО «Мнемоніка» провела воркшоп, присвячений пам’яті про жертв Голокосту та освітній роботі з нею
У Рівному 5-6 грудня 2025 року відбувся воркшоп, організований ГО «Мнемоніка», що об’єднав освітян з різних куточків України навколо теми пам’яті про жертв Голокосту, локальної історії Сосонок і сучасних педагогічних підходів до викладання складних і чутливих тем у школі.
[Докладніше] -
Навчально-методичний семінар для українських освітян в Меморіалі Яд Вашем (Єрусалим)
23 -29 листопада 2025 року у Меморіалі Яд Вашем відбувся семінар для українських вчителів історії. Після шести років перерви Український центр вивчення історії Голокосту поновив щорічні групи вчителів історії на стажування до Меморіалу Яд Вашем у Єрусалимі. Це один з давніх освітніх проєктів УЦВІГу, з 2006 року, майже двадцять років цьому проєкту.
[Докладніше] -
Освітній проєкт Remembrance in Dialogue для українських педагогів
19 листопада 2025 року у межах проєкту Remebrance in Dialogue, який організовують Інша Освіта та Austausch, було проведено воркшоп для шкільних викладачів історії, присвячений дослідженню й викладанню локальних історій Голокосту. Проєкт присвячений збереженню пам'яті про Голокост під час російської війни проти України.
[Докладніше] -
Між блюзнірством, байдужістю і російською пропагандою. Історія не створення музею Бабиного Яру
Музей історії міста Києва опублікував дослідження відомого українського історика Віталія Нахмановича щодо історії намагань створення Музею у Бабиному Яру, боротьбу за історичну пам'ять про цей злочин і трагедію в історії України часів Другої світової війни, боротьбу, що триває і дотепер.
[Докладніше] -
Європейський семінар для інституцій, що підтримують дослідження та викладання історії Голокосту
17- 20 листопада 20205 року в Амстердамі, у Національному Музеї Голокосту відбувся міжнародний семінар для викладачів та дослідників історії Другої світової війни та історії Голокосту. Участь в роботі такого міжнародного семінару взяли науковці та освітяни з 44 країн Європи, а також представники дослідницьких організацій зі США. Організатором семінару виступила міжнародна організація Claims Conference (Конференція з матеріальних вимог євреїв до Німеччини).
[Докладніше]




